Alla inlägg under februari 2007

Av Caro - 26 februari 2007 14:36

Självklart...när tårna tinat upp och jag svurit att jag aldrig mer köar så ser jag den. Artikeln i Expressen som fick mig att fundera om jag, för andra gången den här veckan, vill köa utanför biljettkontoret. Har dessutom hört att 30 seconds to mars ska spela som förband. Det gör allt mycket svårare.

Av Caro - 26 februari 2007 10:05

Tog första 19 som till Globen för att bemötas av nånting som påminner om en campingplats i vintermiljö. Folk är nedkrupna, sitter eller ligger i solstolar drickandes allt från bira till varm choklad. En trave brinnande metrotidningar fungerar bra som brasa och några står runt och värmer sig. Det är två minusgrader ute och klockan är 05.20 Köandet för Metallica har för min del bara börjat.

Bandet har inte varit här sen 1999 då de spelade för ett utsålt Globen. Av nån anledning såg inte jag dem då, men jag minns att jag ångrade att jag inte fixade plåtar. Kvart över nio har jag biljetter i handen, är glad, men utmattad och har otroligt nedkylda fötter trots raggsockor. Aldrig mer att jag köar.

Av Caro - 18 februari 2007 18:15

Stockholms mässan idag:

* Lämnar CV till potentiella arbetsgivare.
* Paula Hagerskans modevisning. Älskade håret och sminkningen på alla modellerna.
* Imponerad av utställningen om ekologisk haute couture. Snyggare plagg än vad man nånsin trott.
* Nordens Sko- & Väskmässa borde enbart ha hetat "Sko-mässan" med tanke på hur lite väskor det fanns.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards