Direktlänk till inlägg 4 juli 2008

Paketto trillar in

Av Caro - 4 juli 2008 10:50

Kompisen Niclas skickade en födelsedagspresent till mig som var galet annorlunda nämligen ett signerat exemplar av John Ajvide Lindquists Människohamn. Hur häftigt är inte sån grej att få? Tackar Niclas! Hur visste du förresten att jag sträckläst alla av hans böcker..?


Syrrorna fick jag ett jättefint kort av också. Det är jättekul att folk kommer ihåg en trots att man är en halv värld bort. Många kramar på er!

 
 
Ingen bild

Niclas Stockenstrand

4 juli 2008 18:58

Så den kom fram i alla fall. Du förstår, jag postade den i torsdags förra veckan och nu i tisdags damp det ner ett brev från posten att eftersom brevet var så skrymmande så måste jag betala mer pengar. Jag trodde detta betydde att paketet inte skulle skickas iväg förrän jag betalade, vilket jag gjorde tidigare idag. Skönt att det ordnade sig och jag hoppas att du gillar boken.
Förresten, mitt svärd, som jag har mailat bild på till dig, hämtade jag ut på posten i måndags så nu känns det som jag också firar födelsedag.

 
Caro

Caro

6 juli 2008 05:06

Va kul med svärdet! Helt galet fina bilder jag fick av dig, men jag måste fråga...Hur tung är den?

http://caro.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Niclas Stockenstrand

7 juli 2008 16:27

Den väger cirkus ett kilo. Eftersom jag tänkte ta mig till medeltidsveckan på Visby så ska vi se om jag inte kan skicka en bild på mig med dräkt och svärd.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caro - 18 juli 2008 13:17

Som ni säkert redan förstått har jag bytt bloggportal. Att inte kunna blogga med iPhone var droppen som fick denna bägare av trassel och irritation på bloggen att rinna över och nu flyttar jag. Under veckan som gått har jag pysslat med design och ko...

Av Caro - 12 juli 2008 06:07

Gick inte så bra det där.   Denna blogg stödjer inte Safari i vanliga fall och definitivt inte Safari på iPhone, vilket jag tycker är tråkigt. Jag hade sett fram emot att blogga från Rilles telefon, men nu går inte det.    Överväger nu mer än någonsi...

Av Caro - 11 juli 2008 02:51

Rille kommer instövlandes, trött och svettig efter en sömnlös natt utanför Bic Kamera vid Kyoto Station. Jag får förklaringen att klockan 08.30 kom Bic Kamera-personalen och gav alla övernattare kölappar sen fick köarna också fylla i personuppgifter ...

Av Caro - 10 juli 2008 18:56

Rille sover inte hemma inatt.   Han sover med Brett utanför Bic Kamera i syfte att sätta handskarna på en iPhone som släpps imorrn klockan 11 imorrn.   Rille rapporterar live att det är runt 15 personer som står utanför Bic Kamera och att det kommer...

Av Caro - 10 juli 2008 18:31

Det har varit en tuff vecka med provresultat och ny grammatik till förbannelse. Efter skolan tog jag en siesta och vaknade 20.30. Skönt. Jag är piggare nu än på hela veckan, tänkte jag och drog till Starbucks.   Klockan har hunnit bli 21.30 när jag k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards