Alla inlägg under maj 2007

Av Caro - 31 maj 2007 11:30

Chris Cornell kommer till Sverige i slutet av augusti! Han har den absolut sexigaste rösten i HELA världen...biljettsläpp den 5 juni.

Av Caro - 30 maj 2007 23:01

Ytterligare en grej som jag kan lägga på min meritlista. Catwalk-mannekäng. Hello hey.

Ingen föll, snubblade eller dog. Anne Perdéns modevisning blev jättelyckad och jag har aldrig nånsin haft så roligt. Eller så vackra kläder för den delen. Är helt utmattad och på väg att lägga mig. Orkar knappt blinka eller ta av sminket. Catwalk-bilderna kommer tydligen ut om en månad i nån tidning som jag inte minns namnet på. Ego-bilder kommer. Vänta bara.

Av Caro - 30 maj 2007 16:55

20 min hår, 20 min smink och nu är jag en av de första som är helt klar. Nu är det bara kläderna och 13 cm stilettklackar som saknas. Yikes.

Av Caro - 30 maj 2007 09:40

Varför har man samma väntrum för bvc som för vårdcentralen? Maroon 5 senaste dunkar på tinnitusvolym för att stänga ute barnskrik. Hjälper föga.

Av Caro - 29 maj 2007 23:00

6 killar som jag aldrig träffat förut, samtliga Inas nya kollegor. Jag kan inte säga att de var mysiga för att det låter så mesigt och det var nånting som de inte var. Det var trevligt att träffa nya och sannerligen snygga människor. Känn er träffade, Peter och Filip. Nej, jag har inte tagit fel på namn. Ja, i den ordningen.

Inas värkande fötter ville ta t-banan till Hard Rock, men det hände inte. Kan förresten rekommendera en Mighty Mango Mary. Smakade de bästa sakerna i livet nämligen ketchup och alkohol. Mumma.

Inser hur gammal jag är när '89:or hade studentskiva. Ännu värre; inser hur full jag är när jag står utanför min port och kan inte komma ihåg koden.

Av Caro - 29 maj 2007 12:30

Eeeeh, va? sa jag när jag fick frågan av designern. Två av hennes modeller hade blivit sjuka och hon hade sett mig i förbifarten och jagat efter mig. Jag såg dessutom ut att vara i rätt storlek.  Så nu ska jag gå/stå/sitta mannekäng/fotomodell, eller vad man nu säger, på en modevisning imorrn.

Av Caro - 28 maj 2007 22:34

Nackhåren reste sig lite när jag såg dessa. Priset indikerar att jag aldrig kommer att äga nån av dem. Men mina fingrar kliar och skakar vid tanken att få bygga åtminstone EN.

Jag får ha-begär efter mycket märkliga saker. Just nu vill jag ha tre limited edition Lego med temat Star Wars. Millenium Falcon är favoriten. 5195 bitar låter jäkligt skoj.

Av Caro - 28 maj 2007 11:15

Jag är självmordsbenägen och frustrerad. Jag har börjat plugga matte B på Komvux. Välkommen! Dianostisk prov, varsågod. 26 av 41. Hemskt. Jag känner mig som världens åsna när det kommer till matte, men jag är en hejare på att räkna ut procent vid reor...

Ovido - Quiz & Flashcards