Direktlänk till inlägg 1 juli 2008

Kånsäntration

Av Caro - 1 juli 2008 16:11

Vi har prov imorrn på de första tre kapitlarna i nya vita boken. Känns sådär. Speciellt nu när jag intagit en mediumstor kopp med det svartaste kaffet i stan och är mitt i en kaffeöverdos. Notera att lokal tid är 23.20


Nu är jag pigg.

Så pass pigg att jag inte kan koncentrera mig på något annat än mina dubbla hjärtslag och frenetiskt blinkande. För att inte snacka om att jag inte fattar själv vad jag säger då prathastigheten motsvarar en talande hamsters på LSD. Vad jag än bestämmer mig att göra, gör jag det jävligt snabbt och snart kommer jag ligga i sängen, i fosterställning och bara fantisera om tidigare när jag kände mig trött. Antingen det eller så kommer jag skaka så att magen får fnatt och fisdimman vaggar mig till sömns.


Det är ju nu jag borde pallra mig till spelarkaden och spöa på dansmaskinen riktigt ordentligt. Fokus på att plugga funkar inte nu. Kanji gör mig åksjuk.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caro - 18 juli 2008 13:17

Som ni säkert redan förstått har jag bytt bloggportal. Att inte kunna blogga med iPhone var droppen som fick denna bägare av trassel och irritation på bloggen att rinna över och nu flyttar jag. Under veckan som gått har jag pysslat med design och ko...

Av Caro - 12 juli 2008 06:07

Gick inte så bra det där.   Denna blogg stödjer inte Safari i vanliga fall och definitivt inte Safari på iPhone, vilket jag tycker är tråkigt. Jag hade sett fram emot att blogga från Rilles telefon, men nu går inte det.    Överväger nu mer än någonsi...

Av Caro - 11 juli 2008 02:51

Rille kommer instövlandes, trött och svettig efter en sömnlös natt utanför Bic Kamera vid Kyoto Station. Jag får förklaringen att klockan 08.30 kom Bic Kamera-personalen och gav alla övernattare kölappar sen fick köarna också fylla i personuppgifter ...

Av Caro - 10 juli 2008 18:56

Rille sover inte hemma inatt.   Han sover med Brett utanför Bic Kamera i syfte att sätta handskarna på en iPhone som släpps imorrn klockan 11 imorrn.   Rille rapporterar live att det är runt 15 personer som står utanför Bic Kamera och att det kommer...

Av Caro - 10 juli 2008 18:31

Det har varit en tuff vecka med provresultat och ny grammatik till förbannelse. Efter skolan tog jag en siesta och vaknade 20.30. Skönt. Jag är piggare nu än på hela veckan, tänkte jag och drog till Starbucks.   Klockan har hunnit bli 21.30 när jag k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards