Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Caro - 9 maj 2007 22:57

Jag skulle vilja passa i H&M-kläder lika bra som de här Sim:arna gör. H&M Fashion-prylpaketet till Sims 2 är ett genidrag egentligen. De datanördar  som mot all förmodan inte visste vad H&M var kommer definitivt att veta det nu. H&M-loggan finns stort och högupplöst på varje screenshot liksom.

I spelet kan du designa ett eget H&M, fixa modeshower med catwalk och modeller och klä dina Sims i de senaste kreationerna med matchande accessoarer. Vad kommer härnäst? Top Shop extension pack for World of Warcraft? Guldfynd for Lord of the Rings online Edition? Suck...

Släpps den 5 juni. Bilderna kommer från The Sims hemsida.

Av Caro - 9 maj 2007 22:34

Grattis till Wolfenstein 3D som fyllde 15 år!  Värsta nostalgia-trippen när jag kollade igenom screen-shots. Det här var det första FPS-spelet jag körde och sen var jag fast. Kan bara inte fatta att det var 15 år sen...Tiden går snabbt när man sitter och nördar sig igenom spel...

Av Caro - 9 maj 2007 06:27

En av bästisarna, Jens, fyller 28 idag. Han är inte bara stilig, modemedveten, galet sexig och intelligent. Han är dessutom singel. Hörde ni det där ute!? Single, I tell ya! Jag fattar inte att en kille som han har undgått babes som vill ha nåt mer långvarigt.

Nog sagt. Grattis på födelsedagen, din gamla get! Jag är ikappt dig om 1 månad och 20 dagar...

Av Caro - 9 maj 2007 03:30

Att vakna med tuppen är ok just idag. Min huvudvärk liksom öronvärk är som bortblåst och jag hade inte ont i halsen. Ett stort minus är att jag vaknade kl 03.00 pigg som en...ja...femåring på sockerkick. Va fan ska jag göra nu resten av dagen?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards