Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Caro - 13 augusti 2007 22:07

Mando Diao var happy musik! Det var det första bandet vi såg på festivalen och alla stod och spontandansade. Within Temptations sångerska Sharon Del Adel (bild) fick alla i publiken att se ut som fågelholkar när hon satte de riktigt höga tonerna i Stand my Ground och What have you done. I övrigt tycker jag deras låtar är den andra alldeles för lik. Pink var inte så bra live som jag trodde att hon skulle vara, men när hon imiterade Paris Hilton som intro till Stupid Girls vaknade alla till och sjöng med. Nine Inch Nails rockade så jävla hårt i lördags. Duggregn hindrade inte Aaron North att köra fylle-tae-kwon-do och smascha gitarr efter gitarr på scen. Låt-line up var den samma som i Stockholm och den enda skillnaden var egentligen att publiken var mer vaken på Sziget än på Hovet som, för den delen, var halvtomt. Trent Reznors utstrålning och scennärvaro får James Hetfield att framstå som en räka i spad och han står just nu högst upp på listan över människor jag vill sexa med innan jag kolar.

Nånstans under dessa fem dagar badade vi på termalbad, åt mycket gott, jag blev full, tappade bort min mobil, hittade mobilen, tappade bort plånboken och hittade den också, såg på dragshow, dansade till 80-tals musik i nyktert tillstånd, tog skydd för gigantiska regndroppar, blev blåst på pengar under en taxiresa, blev toksjuk.

Här är jag nu, hemma igen, med öronsus från helvetet och bihålorna till brädden fyllda av grön trögflytande vätska. Imorrn ska jag kliva upp kl 04.30 Nån skämtar med mig aprilo. Bilder läggs upp när jag pallar. Natti.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards