Alla inlägg under juni 2007

Av Caro - 5 juni 2007 21:47

Rolig syn när jag kollade ut genom fönstret...Tänkte gå ut på taket för att ta ännu bättre bilder, men Rille sa att jag inte fick. Jag är hög på smärtstillande och balansen är inte världens bästa så lika bra var väl det. Jag, impulsiv? Nooo way...

Av Caro - 5 juni 2007 18:01

Det var med stor sorg i hjärtat som jag precis sålde min Mötley Crue-biljett. Har för ont för att ens klara av att stå. Kommer jag få chansen att se Mötley igen?

Av Caro - 4 juni 2007 09:39

Tabletterna mot värken i ryggen/diskbråcket fungerar inte längre. Jag är steget under smärtan som bara kan botas med morfin. Min kropp straffar mig för att jag varit lat och inte tagit mina promenader. Aj.

Av Caro - 3 juni 2007 22:49

Jag är övertygad om att Rilles fyllefisar kan användas i tortyrsyfte eller som mordvapen. Liksom mina. Alkohol är ett hemskt påfund.

Av Caro - 3 juni 2007 21:58

Rilles mamma presenterar Rille som Richard och mig som hans "fästmö". Det kom lite grann som en överraskning för oss. Jag visste inte att han och jag var förlovade. Ännu mindre att vi skulle gifta oss. I don't see a ring on this finger, som Eddie Murphy skämtar om i Raw.

Av Caro - 3 juni 2007 21:50

Fy fan, vad tankad jag är. Sitter och fnittrar i taxin. Fyllehickar. Kommer ångra gratisdrinkarna imorrn...

Av Caro - 3 juni 2007 20:54

Smaka på Sthlms vip-del har de fancyaste baja-majorna jag nånsing varit på. För kännedom.

Av Caro - 3 juni 2007 15:35

What to wear på söndagsmiddag?

Dagens citat...

"Bakom varje mäktig man står en hysterisk kvinna

som inte vet vad hon ska ha på sig".

Ovido - Quiz & Flashcards