Alla inlägg den 24 april 2007

Av Caro - 24 april 2007 22:37

Det satt ett par på höger sida på första raden på balkong redan när vi kom upp. Vi slog oss ned på lagom intet-hotande/behagligt avstånd från dem. Senare kom det ytterligare ett par som promt skulle sitta på sina numrerade platser trots att det fanns bättre i den nästintill tomma bion. Mitt sällskap på fyra personer hoppade ett steg åt sidan och då satt samtliga på rad.

Jag blev skiiitirriterad. MÅSTE man sitta på SIN plats? Hela biosalongen var lika tom som på bilden.

Mest störande var dock att så fort filmen började så blev det här parets "zon" en restaurangdel. Allt från Risifrutti till 1 liters yogurt plockades fram och sen var det dags att snaska godis. Prassel, prassel. Snask, snask. Det var inte direkt den nyttigaste middagen. Vad kommer härnäst? Ursäkta, vi ser inget här från vår picknickfilt för att era huvuden är i vägen...

Trevlig bioupplevelse? Nej...Filmen kunde dessutom ha varit bättre.

Av Caro - 24 april 2007 17:11

Undrar om det går att röka kaffe. Just nu är jag villig att pröva ganska många metoder för att hålla mig vaken.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards