Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Caro - 1 maj 2008 15:53

Mögel? Alger?


Det här är inte nånting som stått för länge på skrivbordet. Det här är min favoritbeställning på Starbucks; matcha tea latte med soyamjölk och utan grädde för att slippa att magen blir sur på mig.


Till imorrn har vi inga läxor och det känns lite konstigt. Därför satte jag mig med nästa veckas uppsats och gjorde den idag. Kanske får jag lite fritid över i helgen för att skapa ett CV på japanska och börja söka jobb.


Jag har inga krav på jobb. Det bästa vore ändå om jag kunde få servitris- eller barjobb på en spansk/latinorestaurang där jag får användning för både mina spanska och japanska kunskaper. På en svensk restaurang kan jag också jobba, även om jag är galet trött på att snacka svenska. Katt bland hermeliner på libanesisk restaurang. Min stora näsa skulle smälta in fint.


Eller så kan jag vaxa håriga ryggar utan att säga ett ord.

Inga skrupler här inte.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards