Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Caro - 4 maj 2008 23:30

Trevligt med grillfest.

Jag gick ändå trots träningsvärken från helvetet och en baksmälla man vill önska sin lokala mobbare.


Kul att träffa nya ansikten, gamla ansikten och ansikten som var lika bakis som jag.


Min äppeljuice och jag var bundisar hela kvällen tillsammans med kex och den äckligaste korven på pinne som jag ätit. Inte ens ketchupen fick den att smaka gott.




Det hann gå en och en halv timme innan någon plockade fram gitarren och började sjunga. Det är ju inte grillfest utan gura heller. Jag har svart bälte på att vara omusikalisk så när jag tröttnade på myggen, gick jag inomhus för att spendera lite kvalitetstid med Robins Gitar Hero. Har jag tur slipper jag träningsvärk i fingrarna imorrn.

Av Caro - 4 maj 2008 17:30

Somnar vid 03.30 Vaknar vid 9 och är fortfarande lullig. Illa.

Tar en Resorb vätskeersättning, en alvedon och går och lägger mig igen för att vakna 13, nykter och pigg och jättehungrig.


Inväntar Viktoria för mat på högljudda Saiserian och hon påminner mig om att jag är gammal och senil. Grillfesten ikväll ja. Det är inte förrän då jag känner hur sjukt bakfull jag egentligen är. Träningsvärken ska vi inte ens snacka om.



Av Caro - 4 maj 2008 03:26

Efter powernap:

  • inköp av 4% noll-kalori bubbeldricka.
  • utfordringsdags.
  • bli raggad på av fransmän vid Starbucks.
  • sätta sig vid floden och softa med alkohol, kaffe och roligt sällskap.

Nånstans vid floden bestämmer nån att vi går till Sam & Daves. Tydligen var det "piratkväll" så det dracks Captain Morgan spiced Rum halva kvällen blandat med Appletinis. Intog dansgolvet och "rörde om i grytan", "mjölkade kossan" och favoriten "Pingis". Gissa blodhalten i vårt alkoholsystem, typ.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards