Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Caro - 5 juli 2007 20:40

Efter en trevlig middag på Ki-Mama vid Odenplan tog vi en drink på Gerda vid Norr Mälarstrand. Hälsade på resten av sällskapet och beställer min första drink som också skulle bli den sista.

Tar första klunken när jag känner det. Stanken är stark och det sticker i näsan. Det luktar bajs. Människoskit.

Flyttar på oss från baren, men lukten hänger kvar, trots att det fläktar. Folk sitter och äter samtidigt som de andas in denna outhärdliga stank. Jag kan inte sluta tänka på bajspartiklar, hur de fastnar mellan tänderna. Flossa fram en minibajskorv på kvällen efter Gerda. Uäck.

Jag fick nog. Frågade vakten om var lukten kommer ifrån och han svarar att det kommer förmodligen från vattnet. Men hur har bajset hamnat i vattnet? Det visste han inte. Jag vet att jag inte kommer besöka Gerda på ett tag. Jag har fan fobi för bajs.

Av Caro - 5 juli 2007 15:31

I förrgår såg jag en artikel i DN om Ted Noten och han konst. Där fanns en bild på ett av hans verk och också anledningen till att jag hittade till Liljevalchs: Superbitch bag model Gucci. Googlade fram hans hemsida och hittade hans coola arbeten, men som tyvärr inte ingick i utställningen. Intressant ändå. Om inte annat så vet jag numera var Liljevalchs ligger och det var tack vare min nyfikenhet för en unik väska.

Av Caro - 5 juli 2007 11:18

...och när jag inte fick upp luckan, ja, då gjorde jag bara som det stod att man skulle göra, konstapeln.

Jag plockade fram min Desert Eagle ur Chanelväskan och...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards