Alla inlägg den 22 juli 2007

Av Caro - 22 juli 2007 22:00

Flytten är officiellt avklarad. Efter två och ett halvt år i Vasastan bor jag numera på Kungsholmen. Utsikten är fett grym och jag älskar det. En nackdel är att jag bor 20 minuters promenad från favvofiket Bagel Street på St Eriksplan. Jag är beroende av deras Veggie bagel. Det finns inga andra i stan som kan det här med bagels som Bagel Street. Underbart trevlig personal har de också.

Anywho.

Om mindre tre månader flyttar jag igen, denna gång till Kyoto i Japan. Ååååh, jag längtar så till sushi, studier, jordbävningar och shopping.

Av Caro - 22 juli 2007 03:34

För mycket champagne serverades i vår nya bostad och sen gick Jens & jag till Medusa. Fick drinkar spillda på mig, ljudvolymen gav tinnitus och Dj:n var så snygg att jag ville bara bjuda honom på en eller flera öl. Att ragga genom att visa upp tatueringarna på den svettiga manskroppen var inte en hit och jag önskar att aldrig mer bli utsatt för det. C'e terrible.

På Patricia gick det en man fram till mig som var tillräckligt gammal för att kunna vara min far. Han hade en eminent approach när han gav mig en utläggning om varför han gillade mitt utseende. Jag lyssnade, blev smickrad och tackade. Trevligt med bekräftelse under alkoholpåverkan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards