Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Caro - 8 juli 2007 15:05


Sedan två månader tillbaka har jag varit besatt av tanken att pierca min andra tragus, då den första redan är piercad. Jag vill så gärna smycka mitt öra. Eller bägge, gärna ossymetriskt så att jag på så sätt kan skilja på höger och vänster.

Kanske imorrn? Jag hatar verkligen att vänta.

Av Caro - 8 juli 2007 05:45

Vaknar av ett duns. Bor i vindsvåning så man hör verkligen ALLT som landar på taket. Kollar upp och ser en fiskmås, modell större, som vandrar runt utanför fönstret. Det dunsar till igen, denna gång fiskmåsens kompis. Den ena går runt på taket, den andra tittar in genom mitt sovrumsfönster och vi får ögonkontakt. Fascinerande.

Jag har en ödla i plast som sitter fast på fönstret med en sugpropp och den ville fiskmåsen ha. Han knackade försiktigt på rutan med näbben och jag känner att nackhåren reser sig. Något som väldigt få vet är att jag är livrädd för fåglar. Har varit det sen jag var barn och såg Hitchcocks Fåglarna. Det här nog det närmaste terapi jag nånsin kommer vad gäller det ämnet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards