Alla inlägg den 10 juli 2007

Av Caro - 10 juli 2007 22:45

Att diskutera dejtingmentalitet och skillnader mellan könen utan att maten blir kall är en säkert en sport i något land. Vi hade så mycket att prata om att Gabbes kalla White Lady hann bli rumstempererad och min entrecote började längta till micron.

Under middagen på Jimmy's Steakhouse hann vi avverka många intressanta samtalsämnen. Hur frågar man egentligen nån om en dejt? Det känns som att man begår socialt självmord om man frågar rakt ut "ska vi gå på dejt?" för då blir allt så seriöst och frågar man om en fika...det är för vanligt! Finns det alternativ? Varför SKA killen vara längre än tjejen när i sängen så är bägge lika långa? Handlar det om tjejens självsäkerhet eller normen? Eller kan det bara vara så jäkla enkelt att tjejer vill ha en kille som är stor, stark och beskyddande? Och eventuellt en bad ass som behandlar dem som skit?

Roligast var när Gabbe frågade Sara om hon kunde hålla med om att Eddie S är snygg. Klart att Eddie S ser bra ut, svarar hon. Jag var nog lite mer entusiastisk än bara "ser bra ut". Enligt min mening är Eddie S the shit och har varit det sen första gången jag såg honom spela fotboll i Parken. Så det så.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards