Alla inlägg den 2 april 2008

Av Caro - 2 april 2008 06:37

Hej hopp. Framme i Tokyo.


Irritationen blockerade varenda por när jag fick reda på att vi inte fick checka in klockan 10, som jag kommit överens med personalen som jag talat med på telefon för ett par veckor sedan. Omöjligt, sa hon bakom disken, 16.00 får ni checka in. Det var sex timmar utav trötthet och hosta på nåt kafé som jag bara inte orkade med. Efter ett par minuters "men på telefon", "men ni sa..." fick vi ett alternativ. Vi fick rummet klockan 11 och det kostade 1050 yen för varje timme innan incheckning. Deal. Hade jag egentligen nåt val?


Så hittills har jag sett Starbucks på Tokyo Station, lite grann av tunnelbanan, 12 minuter promenad i Asakusa och hotellrummet. Ej att förglömma Ocean's 13, dubbad på japanska.

Ovido - Quiz & Flashcards