Alla inlägg den 25 april 2008

Av Caro - 25 april 2008 04:52

Döm min förvåning när jag ser 2 best dancer. Hello? Är det nån som sett mig och mina spasmer på dansgolvet? Det blir värre ju högre alkoholmängden blir också. Jag kan köra dance battles på dansgolvet, trilla omkull och säga att det var meningen.


2 most enviable, 3 most creative, 3 most dateable, 3 toughest, 4 most entertaining, 5 funniest. Inga protester där.


Men jag läser 5 person with the best sence of humor kan jag inte låta bli att undra vad det baseras på. Är det för att jag skrattar när nån fjärtar? Napoleon Dynamite och Hot Rod är de roligaste filmerna jag sett och det är inte många som håller med mig. När jag dessutom hör någon säga "jättegärna", tänker jag automatiskt "vattenskalle" (tack Storm) och flinar för mig själv. 2 most adventurous garvar jag lite åt också. Jag gör oftast som jag vill och blir kallad modig.


Jag ligger inte etta nånstans, har inga specialkrafter förutom att jag håller mig vaken om kompisar vill prata ut om känslor och varför tjejer är så "mystiska svin" och killar är "svin och vet inte hur luren funkar". En annan grej jag är bra på är att ge komplimanger och mena det. Shoppa med mig är en mardröm, ja, babydoll-klänningar får dig att se gravid ut. Jag kan förvandlas till Dr. Cox om du inte uppför dig, hur bra vänner vi än är.


Jag blir i alla fall inte vald sist på brännboll, det är ett plus.

Ovido - Quiz & Flashcards