Alla inlägg under april 2007

Av Caro - 14 april 2007 00:41

[SMS]


- Snälla, gnugga inte din pung mot mitt ben.
- Aa, det var lite nasty faktiskt men det var en vänskaplig gest.

Konversation mellan Jens & Rille, halvmysigt berusade på Club Rocks.

Av Caro - 13 april 2007 23:00

Hos Alex och Anna är det skitmysigt och imponerande högt i tak. Tavlan på hyllan, i form av en spiral som skiftar i rött och guld, tar andan ur mig och jag tittar på den så fort jag får chansen. Om och om igen. Pizzan plockas fram ur ugnen och Marie snor åt sig mittendelen. Jag jävlas med henne om det och hon tar det och ger svar på tal.

Jag trivs i detta sällskap.

Ett par dagar tidigare, när Alex och jag träffats på jobbet, diskuterade vi just fest och de vanligaste samtalsämnena vi köksbordet. Vi var rörande överens om att ämnena sex, politik och religion samt "vad jobbar du med?" och vädret är hot topics. Och mycket riktigt! Idag, efter två glas vin, började vi (jag) prata om sex. Sen behandlades politik och slutligen religion.

Allt i den ordning som Alex förutspått. Izz nice :D

Av Caro - 13 april 2007 19:01

Har snart spelat sönder NiN hemma och fortsätter i samma anda. Det är Club Rocks vid Mariatorget tillsammans Close up Magazine som har Nine Inch Nails-fest. Tjuvlyssning och utlottning av den nya plattan Year Zero händer ikväll. Ses där.

Av Caro - 13 april 2007 18:17

Rebell-Robban, killen som rockar på nån av Slussens perronger och som alltid blev bortkörd av humorbefriade väktare, är med i Guitar Heroes II reklam. Genialt.

Headbanging och gitarrslakt garanteras i reklamen.

---

Har inte en Kryssbox 360 än, men när jag skaffar en då ska jag bli världsbäst på Guitar Heroes...

Av Caro - 12 april 2007 23:12

Efter att ha hört "säkring klar" och jag börjar. Det känns inte ovant och jag känner mig lika lätt som luft. Jag vrider och vänder, använder benen mycket mer trots träningsvärk efter ballerina-kramperna igår. Vänster underarm får pump först och det är mindre än en tredjedel kvar till toppen. Adrenalinet pumpar. Hör ingenting annat än min andning. Vill bara till toppen.

Klättring. Fan vad jag har saknat dig.

Av Caro - 12 april 2007 12:02

Gucci, Prada och Louis Vuitton har gjort det. Adidas och Nike gjorde det också. Och nu Libero. Självklart snackar jag om en kollektion för barn, men Libero siktar som vanligt på blöjor.

70-tals budskap eller korsett-tryck på din bebis blöja?

What to wear, what to wear...

Bild från Aftonbladet

Av Caro - 11 april 2007 22:15

Jag älskar alla mina 45 par skor. Jag äger 2 par gympaskor och resten är högklackade med minst 8 cm. Det är inte så att jag är för kort och vill bli längre. Matematiken stämmer liksom inte om jag skor mig i 10 cm klackar när jag i strumplästen är 177 cm lång.

Så vad händer när jag kliver in i ett par jättefina ballerina-skor?

Jag känner mig kort och, tro det eller ej, så känns som att folk ser ned på mig. Bokstavligt talat.

Hemskare är att jag idag har lyckats sträcka bägge vaderna på väg till t-banan. Det var inom tio minuter. Sen ville inte varken min rygg eller ben veta av ballerinas. Det är skitlöjligt. Jag kan gå ut och dansa en hel kväll på stilettos, men platta skor två kvarter är uteslutet. Bläh.

Av Caro - 11 april 2007 17:48

Kunde inte ha sagt det bättre själv.

Hämtat från dagens Metro. Skaparen av Zelda heter Linda Neidestam.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards