Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Caro - 2 juni 2008 12:55

Lego Starwars var ett underbart spel. Spelade det med Rille på PC och gillade konceptet. Jag tycker det är gulligt med legogubbar som kutar runt i istället för Harrison Ford som Han Solo i sliten datorgenererad form.


Imorrn släpps kommer Lego Indiana Jones: The original adventures. Hurra!


Av Caro - 2 juni 2008 12:30

Jag har gått och blivit sjuk...igen. Sista gången jag hade ont i öronen och mådde så här bajs var när jag var i Hiroshima på SEMESTER och låg och snörvlade på hotellrummet under två dagar.


Struntade i att öronen och ansiktet gjorde ont och sprang iväg till skolan ändå. På måndagar har vi nämligen de mer intressanta lektionerna som jag lär mig mest på. Satt och snörvlade, drack mycket vätska och antecknade som tok så att jag kan nöta in kunskapen senare.


När jag insåg att jag hade feber kastade jag in handduken. Det var efter  3 av fyra lektioner.

Ovido - Quiz & Flashcards