Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Caro - 28 juni 2008 23:59

Kvällen började redan klockan 18 då Viktoria och jag sitter med varsin drink i handen, Kahlua milk och jag med min spritser. En timme senare börjar folk att droppa förbi för att i samlad trupp gå till Brassen för spisning av berg med mat. Bossa nova spelades live och jag blev uppbjuden till dans av en japansk dam.


 

Hajj fajjv på bowlingen


Manami i form och Rille i action


Presenter!!


Purikura-kort!


Inte illa, 9 pers i en purikura-automat

Av Caro - 28 juni 2008 08:08

Jag har suttit och stirrat på den här plånboken nu och jag kan fortfarande inte förstå att den är min. Ååh, som jag har tafsat på Anna Sui-grejer på Hankyu Depaato! Expediterna måste ha trott att jag var en galen produkt-stalker typ.


Nu är den min.

Min första Anna Sui-grej. Yeih!


Av Caro - 28 juni 2008 07:00

En av de bästa grejerna med att vara vuxen är att man får göra sina egna val och ta ansvar för dem. Det bästa med att fylla år är man får göra som man vill under sin födelsedag. Jag fyller år i morgon, men jag använde min "vuxenrättighet" och flyttade på festligheterna till idag. Mycket smidigt, det här med att vara vuxen. För att inte snacka om hur jävla tråkigt det är att fylla år på en söndag.


Har bokat bord på den brasilianska restaurangen som Rille firade sin dag på - mest för att jag gått och fantiserat om deras dessertbord sen dess - och sen blir det bowling. 


Glass och kaffé till frukost på Fuyijama Ginza på Kiyamachi - Shijo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards