Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Caro - 13 juni 2008 09:58

Det kan hända när som helst, när man minst anar det. Orakade eller rakade, svettiga eller torra armhålor, inte en armhåla går säker. Kreditkortet är hemskt och ni som ej fått uppleva detta kan skatta era armhålor lyckliga. Tydligen har det här funnits en längre tid, men det är i Japan jag först fått uppleva det på grund av våra klasskompisar.


Kreditkorta någon är enkelt. Att undvika det är svårare. Här kommer en mini-instruktion.


Händerna spända med raka fingrar, ett tecken på att Chris är redo.


Han smyger sin kreditkort-beredda hand in i Rilles perfekt öppna och sårbara armhåla när han står och dricker läsk.

OBS! Bilden är arrangerad.


Chris placerar sin hand perfekt i Rilles armhåla för att sedan...


...dra handen snabbt igenom armhålan.


En lyckad kreditkort framkallar skratt hos givaren, men för offret kan det  vara smärtsamt och skapa irritation.


Rille lackar ur och bråkar ner Chris i soffan.

OBS! Bilden är inte arrangerad.


Av Caro - 13 juni 2008 09:16

Jag såg denna och gillade utsnittet. Trots att jag inte röker, fick jag ändå en aha-känsla. Jag tror inte att jag nånsin tänkt på att cigaretten är i samma höjd som barns ansikten.


Hoppas alla andra rökare reagerade som jag. 












 

Ovido - Quiz & Flashcards