Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Caro - 5 juni 2008 04:39

En av grejerna jag blev fundersam på när jag köpte min mobil var att kamerans "shutter"-ljud lät trots att mobilen var på Silence. Fick förklaringen långt senare att uppenbarligen var det många i bland annat t-banan som tog kort under kjolen på tjejer och därför låter shutterljudet numera HÖGT när man tar kort med mobilen.


Hur gör man numera för att på diskret sätt få sin dagliga dos av under- kjol-action? Fråga den 59-årige Nagoya Tech College administratören som för någon vecka sedan arresterades efter att ha blivit påkommen när han, med hjälp av sin PSP och tillhörande kamera, gluttade underkjolen på en 19-årig tjej.


Jag har inte tillräckligt med svordomar i mitt ordförråd på något språk för att uttrycka mig vad gäller sånt här.


Hela artikeln finns här.


Kameran går att vrida åt andra hållet också tydligen.

Ovido - Quiz & Flashcards