Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Caro - 29 juni 2008 23:19

Hiro-kun gör mig så glad när han snappar upp grejer så galet snabbt som han gör. Vi går igenom "kan" och "kan inte", han fick läxor och nästa vecka har han prov i siffror, färger och nya glosor. Han var inte glad, men när jag sa "rast" svarade han "Nintendo Wii" och då sopade han mattan med mig på Super Mario Kart. 


Familjen överraskade mig genom att bjuda på födelsedagsmiddag på Rosanera, en italiensk restaurang i Osaka. Utsökt mat och roliga presenter som barnen valt ut. Nu har jag klistermärken och plåster med Garigari så det räcker för ett antal månader.


Garigari block, plåster, klistermärken och penna från Aporo.


Rolig och mumsig efterrätt


På vägen hem märker jag att jag glömt min Ipod. Uttråkad som jag var började jag undersöka min nya plånbok och skrattar när jag såg denna text i fodralet.

The feeling is mutual

Ovido - Quiz & Flashcards